Bejárat egy másik Világba

Képzeljen el egy futurisztikus helyet, közel lakhelyéhez, ahol a következő generációs kapcsolat lehetővé teszi a multiverzum lehetőségét. Megkértük az AR, VR és digitális asszisztensek korai alkalmazóit 14 nagyvárosból, hogy értékeljenek 15 hibrid bevásárlóközpont létesítményt, amelyek digitális technológia segítségével bővítik a fizikai fogyasztói élményt. Elképesztően 79 százalék gondolja úgy, hogy 2030-ra mind a 15 tesztelt koncepció elérhető lesz valamilyen formában. A bevásárlóközpontok régóta a csúcstechnológia fókuszpontjai, számos mozikkal, játéktermekkel, koncerttermekkel, tekepályákkal és sok mással – és valószínűleg továbbra is betöltik ezt a szerepet. Valójában a megkérdezett fogyasztók 35 százaléka gondolja úgy, hogy a bevásárlóközpontok nagyobb valószínűséggel rendelkeznek a következő generációs technológiával, mint az otthonok. Mivel a nagy technológiai szereplők mostanra gyorsan új területeket tárnak fel, ez a következő generáció nagyon közel kerül. 2021 végére a Facebook Meta lett, és a Horizont jelölte meg jövőbeli közösségi platformjaként, csak hónapokkal azután, hogy a Microsoft bejelentette a Mesh-t, mint a Teams és az Office csomag mennyiségi örökösét. és a Niantic elindította a Lightship platformot a Planet-Scale AR Alliance felépítéséhez – hogy csak néhányat említsünk, az Ericsson Researchnél az a víziónk, hogy 2030-ra az ilyen jellegű kezdeményezések beolvadnak egy hálózati valósággá, ahol minden tér a megfelelővé válik. hely a következő generációs élményekhez. Ezzel párhuzamosan a korai alkalmazók körében terjed az az elképzelés, hogy elértük a mobilitás csúcspontját. Tízből négy AR/VR-felhasználó a növekvő utazási költségeket a szén-dioxid-adókkal, az emelkedő üzemanyagköltségeket pedig az AR/VR technológia iránti növekvő érdeklődéssel azonosítja. Ehelyett a helyi környezet fontosabbá válik, és 10 fogyasztóból majdnem 4 egyetért azzal, hogy egy csúcstechnológiás bevásárlóközpont vonzóbbá tenné városát az élethez. Ha az élményszerű fogyasztás és vásárlás minden fajtája élvezhető a közelben, miért menjünk máshova? Bármelyik itt lesz, itt a VR Mall-ban.


Az Ericsson 10 Hot Consumer Trends idei jelentése 10 csúcstechnológiás létesítményt vázol fel, amelyeket a fogyasztók a hibrid bevásárlóközpontokban képzelnek el 2030-ra. Az Ericsson Research víziója az, hogy a következő évtizedben ezek az ötletek egy hálózati valósággá egyesülnek, ahol minden tér megfelelő hely a következő generációs élményekhez.Ebben a jövőben olyan szépségszalonok is megjelenhetnek, amelyek úgy vannak programozva, hogy alkalmazkodjanak az Ön környezetéhez; úszómedencék, ahol oxigénes VR fejhallgatók segítségével nulla gravitációt tapasztalhat; és saját készítésű gyárak, ahol bármely termékhez személyre szabott mintát választhat.

Töltse le a jelentést