Ugrásszerű profitnövekedés

A kiterjesztett valóság átformálja az online és offline vásárlást. Az alkalmazások segítségével a vásárlók interakcióba léphetnek az adott üzlettel, termékekkel és személyre szabott vásárlási élményt hozhatnak létre.  

Kiterjesztett valóság vásárlási megoldása az e-kereskedelem számára

A modern fogyasztók elvárják, hogy online üzletben bárhol és bármikor vásárolhassanak.  

A VR lehetővé teszi a potenciális ügyfelek, vásárlók  számára, hogy otthonukban tapasztalják meg a "plázázás" örömeit de mindezt otthon, nyugodt körülmények közt, nem sietve és ezáltal megalapozott vásárlási döntéseket hozzanak.  


Az éles verseny arra készteti a vállalatokat, hogy újragondolják a modern fogyasztók élményeit. 

A kiterjesztett valóság által felszabadított üzleti potenciál mindenki számára elérhető.

A közösségi  kereskedelem mellett a kiterjesztett és a virtuális valóság kereskedelme is életképes megoldásnak tekinthető. A kiskereskedelmi bemutatás vezető  VR költési trend . Az új technológiák lehetővé teszik, hogy a termékek „életre keljenek”, és a felhasználókat mélyebben elmerítsék a vásárlási élményben. Az egyedülálló élmények lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy a fogyasztókat minden eddiginél jobban szórakoztassák, oktatják és bevonják. Mivel a VR/AR egyre szélesebb közönség számára elérhető, a jövőbe tekintő kiskereskedőknek és online áruházaknak fel kell készülniük arra, hogy beépítsék őket üzleti folyamatukba. Ésszerű először jobban kihasználni a kiterjesztett valóság előnyeit. Speciális felszerelés nélkül is elérhető a vásárló okostelefonján. Ez az előny a mobileszközökön történő vásárlások és az okostelefont használó vásárlók növekvő számával párosul az üzletekben.

A hagyományos üzletek egyre jobban visszaszorulnak. A virágzó online vásárlás és az e-kereskedelmi mogulok offline merészkedése miatt a fizikai üzleteknek gyorsan alkalmazkodniuk kell. Fejlődésük egy súrlódásmentesebb környezetre való átállást, valamint a fogyasztók örömének és bevonásának új módjait jelenti.

A „The Impact of Augmented Reality on Retail” tanulmány szerint a vásárlók 65%-a használná a VR-t, 77%-uk szeretné látni a termékkülönbségeket a hasonló üzletek árukinálatának vonatkozásában.

Nem csoda, hogy a legtöbb felhasználó azt állítja, hogy a vásárlás is szórakoztatóbb az VR segítségével. Segít a vállalkozásoknak a vásárlási utak és az interaktívabb bolti élmények összeállításában, nagyobb látogatottság és reklámozás elősegítésében, valamint termékeik bemutatásában.

Sok vásárló akár többet is fizethet egy olyan termékért, amelyet a VR-on keresztül tapasztalhat meg.  Végül a legtöbb fogyasztó előnyben részesíti a VR-megoldásokat kínáló üzleteket, és pozitívabban viszonyul az ilyen kereskedőkhöz vagy márkákhoz. Az egyre kifinomultabb VR/AR- és mobiltechnológia felhasználható az ügyfelekkel való kapcsolattartásra, a mobileszközök és a fizikai kiskereskedelem közötti szakadék áthidalására, a márka offline és online vásárlási élményeinek összekapcsolására, a bolti látogatások növelésére és az eladások növelésére.   

Kiterjesztett valóság a marketinghez és a promócióhoz

A marketing terület is tökéletes környezet a kiterjesztett és a virtuális valóság. A kiterjesztett valóság innovatív módot kínál az üzleti prezentációk felpörgetésére és a márkák katalógusának összekapcsolására a mobilélménnyel. A kiterjesztett valóság technológia segít a kiskereskedőknek ügyfeleket vonzani az üzletekbe, kapcsolatba lépni velük és kommunikálni velük. A „A kiterjesztett valóság hatása a kiskereskedelemre” című dokumentum szerint a vásárlók 72%-a vásárolt olyan termékeket, amelyeket egyébként nem is tervezett volna. 

A kiterjesztett és virtuális valóság kereskedelem teljesen új tapasztalatot biztosít a vásárlók számára.