A kiterjesztett valóság eszközeivel létrehozott online virtuális üzletközpont többféle módon hidalja át a szakadékot a digitális és a valós vásárlás között. A kiterjesztett valóság és a 3D-modellezés a virtuális üzlet kulcsfontosságú technológiái. Azok a kereskedelmi üzletek, amelyek e-kereskedelmi jelenlétük virtualizálásába fektetnek be, a megtérülést rendkívül rövid időn belül tapasztalják.
Tudj meg többetSzélesebb közönség számára akik bárhonnan, az év mindegyik napján éjjel-nappal vásárolhatnak az Ön üzletében. Nincs szükség alkalmazottra, minimalizálhatja a költségeit. Sok vásárló akár többet is fizethet egy olyan termékért, amelyet a VR-on keresztül tapasztalhat meg. A legtöbb fogyasztó előnyben részesíti a VR-megoldásokat kínáló üzleteket, és pozitívabban viszonyul az ilyen kereskedőkhöz vagy márkákhoz.
Tudj meg többetA Metaverzum egy virtuális valóságokból álló világ. Az e-kereskedelem legújabb trendje a virtuális értékesítési technológia. A digitális élmények lehetővé teszik a vásárlók számára, hogy még magával ragadóbb és felfedezés-vezérelt módon böngészhessenek az online e-kereskedelmi bevásárlóközpontban.
Tudj meg többet